El servei d’atenció domiciliària realitza una enquesta de satisfacció a les persones beneficiàries

01/04/2025 Actualitat

El servei d’atenció domiciliària realitza una enquesta de satisfacció a les persones beneficiàries

Segons els resultats obtinguts, la valoració general del servei és correcte (33%) o molt correcte (67%)

El servei d’atenció domiciliària del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, durant l’any passat, va realitzar 43 enquestes a les persones beneficiàries del servei d’ajuda a domicili, 31 de les quals les han contestat les persones usuàries i 12 els familiars de la persona usuària.  Segons els resultats obtinguts de les enquestes realitzades, la valoració general del SAD, el valoren correcte (33%) o molt correcte (67%).

En l'espai d'observacions, les persones enquestades, van manifestar el següent:

  • Que estaven molt contents amb el servei que es realitza, fins i tot 3 persones van esmenar una treballadora familiar en concret i la resta van referir estar molt contents de tots/es els/les professionals amb les quals han mantingut un contacte, des del primer dia fins a dia de l'enquesta.
  • Dues persones usuàries van indicar que els hi calien més hores de SAD per a sortir a passejar i realització d’àpats i servei a la tarda.
  • Van respondre estar molt contents amb el SAD i la gestió.

Aquest informe es va presentar aquest dilluns 31 de març durant la junta de govern local del Consell Comarcal de la Conca de Barberà.

Les preguntes de l’enquesta van ser:

1. Valori el temps d'espera des que va sol·licitar el servei fins al moment en què va començar a rebre'l.

2. Valori el grau d'expertesa des del professional que l’atén.

3. Valori l'acompliment de l'horari per part del professional que l’atén.

4. Valori el grau de confiança que té amb el/la professional.

5. Valori el grau de discreció del/de la professional.

6. Valori la realització de les tasques acordades per part del/la treballador/a familiar i l'auxiliar domèstica.

7. Valori els canvis de professionals.

8. Valori l'accessibilitat de l'equip del SAD a l'hora de resoldre dubtes i/o problemes.

9. Valori el temps de resposta de l'equip tècnic del SAD per resoldre dubtes i/o problemes.

10. Valori si el fet de disposar d'aquest servei li dona confiança per continuar vivint a casa.

11.Valoració global del Servei de SAD.

Items valorats

Molt incorrecte

Incorrecte

Correcte

Molt correcte

1.

9,30%

4,65%

55,81%

30,23%

2.

-

2,33%

11,63%

86,05%

3.

-

2,33%

6,98%

90,70%

4.

-

2,33%

18,60%

79,07%

5.

-

2,33%

9,30%

88,37%

6.

-

2,33%

13,95%

83,72%

7.

20,93%

30,23%

30,23%

18,60%

8.

2,33%

6,98%

41,86%

48,84%

9.

-

6,98%

39,53%

53,49%

10.

-

4,65%

20,93%

74,42%

11.

-

-

32,56%

67,44%