El servei d’atenció domiciliària realitza una enquesta de satisfacció a les persones beneficiàries
El servei d’atenció domiciliària realitza una enquesta de satisfacció a les persones beneficiàries
Segons els resultats obtinguts, la valoració general del servei és correcte (33%) o molt correcte (67%)
El servei d’atenció domiciliària del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, durant l’any passat, va realitzar 43 enquestes a les persones beneficiàries del servei d’ajuda a domicili, 31 de les quals les han contestat les persones usuàries i 12 els familiars de la persona usuària. Segons els resultats obtinguts de les enquestes realitzades, la valoració general del SAD, el valoren correcte (33%) o molt correcte (67%).
En l'espai d'observacions, les persones enquestades, van manifestar el següent:
- Que estaven molt contents amb el servei que es realitza, fins i tot 3 persones van esmenar una treballadora familiar en concret i la resta van referir estar molt contents de tots/es els/les professionals amb les quals han mantingut un contacte, des del primer dia fins a dia de l'enquesta.
- Dues persones usuàries van indicar que els hi calien més hores de SAD per a sortir a passejar i realització d’àpats i servei a la tarda.
- Van respondre estar molt contents amb el SAD i la gestió.
Aquest informe es va presentar aquest dilluns 31 de març durant la junta de govern local del Consell Comarcal de la Conca de Barberà.
Les preguntes de l’enquesta van ser:
1. Valori el temps d'espera des que va sol·licitar el servei fins al moment en què va començar a rebre'l.
2. Valori el grau d'expertesa des del professional que l’atén.
3. Valori l'acompliment de l'horari per part del professional que l’atén.
4. Valori el grau de confiança que té amb el/la professional.
5. Valori el grau de discreció del/de la professional.
6. Valori la realització de les tasques acordades per part del/la treballador/a familiar i l'auxiliar domèstica.
7. Valori els canvis de professionals.
8. Valori l'accessibilitat de l'equip del SAD a l'hora de resoldre dubtes i/o problemes.
9. Valori el temps de resposta de l'equip tècnic del SAD per resoldre dubtes i/o problemes.
10. Valori si el fet de disposar d'aquest servei li dona confiança per continuar vivint a casa.
11.Valoració global del Servei de SAD.
Items valorats | Molt incorrecte | Incorrecte | Correcte | Molt correcte |
1. | 9,30% | 4,65% | 55,81% | 30,23% |
2. | - | 2,33% | 11,63% | 86,05% |
3. | - | 2,33% | 6,98% | 90,70% |
4. | - | 2,33% | 18,60% | 79,07% |
5. | - | 2,33% | 9,30% | 88,37% |
6. | - | 2,33% | 13,95% | 83,72% |
7. | 20,93% | 30,23% | 30,23% | 18,60% |
8. | 2,33% | 6,98% | 41,86% | 48,84% |
9. | - | 6,98% | 39,53% | 53,49% |
10. | - | 4,65% | 20,93% | 74,42% |
11. | - | - | 32,56% | 67,44% |
|
|